Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania marketingowe : metody i techniki

Autorzy :
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- )
Tytuł pełny :
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk
Wydanie :
Wydanie III zmienione
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania :
2003
Opis fizyczny :
409, [3] stron : ilustracje ; 24 cm
Uwagi :
Bibliografia na stronach 397-400. Indeks
Dla studentów i pracowników naukowych, słuchaczy kursów z zakresu badań marketingowych, menedżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych i badań rynku
Temat :
Marketing
Badania marketingowe
Metody badawcze
Informacja gospodarcza
Analiza danych
Zarządzanie i marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma :
Książki
Publikacje fachowe
Podręczniki akademickie
Grupa odbiorców :
Poziom nauczania Szkoły wyższe
Współtwórcy :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego
ISBN :
8320814332
Książka

LDR 01906cam#a2200469#i#4500
001 1282202916765
003 TOR M
005 20190329082118.4
008 111025s2003####pl#a|||g##||||001#0#pol#d
020 %a 8320814332
040 %a PBIno %b pol %e rda %c PBIno %d TOR M
046 %k 1991
080 %a 339.138:167/168](075.8) %2 2006
100 1 %a Kaczmarczyk, Stanisław %d (1945- ). %e Autor
245 1 0 %a Badania marketingowe : %b metody i techniki / %c Stanisław Kaczmarczyk.
250 %a Wydanie III zmienione.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 2003.
300 %a 409, [3] stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
388 1 %a 1989-2000
388 1 %a 1901-2000
504 %a Bibliografia na stronach 397-400. Indeks.
521 8 %a Dla studentów i pracowników naukowych, słuchaczy kursów z zakresu badań marketingowych, menedżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych i badań rynku.
650 9 %a Marketing
650 9 %a Badania marketingowe
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Informacja gospodarcza
650 9 %a Analiza danych
655 9 %a Podręczniki akademickie
658 %a Zarządzanie i marketing
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
710 2 # %a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ksiaznica.torun.pl/integro/site/recorddetail/1282202916765 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-208-1433-2
981 1 %a 339:16
990 %a #P
999 %b BKo (25/10/2011) %d ktams (29/03/2019) %c ktams (29/03/2019 ; 000, 008, 040, 046+, 080, 100, 245, 250, 300, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 504, 521+, 650+, 658+, 710+, 981+) %r 2003

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
Książnica Kopernikańska w Toruniu
Nr Inwentarza :
012 50813
Sygnatura :
F.12 339
Położenie :
F.12

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz