Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych w klasie trzeciej szkoły podstawowej : studium teoretyczno-empiryczne

Autorzy :
Dudel, Barbara
Tytuł pełny :
Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych w klasie trzeciej szkoły podstawowej : studium teoretyczno-empiryczne / Barbara Dudel
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak ; Białystok : Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu
Rok wydania :
cop. 2015
Opis fizyczny :
417 s. ; 24 cm
Uwagi :
Bibliogr. s. 385-417
Streszcz. ang
Temat :
Pedagogika wczesnoszkolna
Kompetencje społeczne
Socjalizacja - badanie - metody
Myślenie twórcze - nauczanie - metody
Geometria - nauczanie początkowe - metody
Uczniowie klas początkowych - wychowanie
Uczniowie klas początkowych - psychologia
Gatunek / Forma :
Książki
Współtwórcy :
Wydawnictwo Akademickie Żak. wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego
Uniwersytet (Białystok). Wydział Pedagogiki i Psychologii. wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego
ISBN :
9788365231000
Książka

LDR 01800cam#a22003971i#4500
001 1282705250751
003 BYDG 031
005 20181117011400.1
008 160427s2015####pl#####g#####|000#0#pol#c
020 %a 9788365231000
035 %a xx003689094
035 %a (NUKAT)vtls003689094
040 %a WR O/IS %c WR O/ISs %d WR O/LC %e PNN %d BYDG 031 %d TOR M %d TOR M
041 0 # %a pol %b eng
080 # %a 373.3.046-021.64:51:37.017:159.95 %2 2006
100 1 %a Dudel, Barbara.
245 1 0 %a Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych w klasie trzeciej szkoły podstawowej : %b studium teoretyczno-empiryczne / %c Barbara Dudel.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Akademickie Żak ; %a Białystok : %b Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu, %c cop. 2015.
300 %a 417 s. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 385-417.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Pedagogika wczesnoszkolna
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Socjalizacja %x badanie %x metody
650 9 %a Myślenie twórcze %x nauczanie %x metody
650 9 %a Geometria %x nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Uczniowie klas początkowych %x wychowanie
650 9 %a Uczniowie klas początkowych %x psychologia
710 2 # %a Wydawnictwo Akademickie Żak. %4 pbl
710 2 # %a Uniwersytet (Białystok). %b Wydział Pedagogiki i Psychologii. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ksiaznica.torun.pl/integro/site/recorddetail/1282705250751 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-65231-00-0
990 %a #P
990 %a #Ped
999 %b GRB (14/10/2016) %c MLP (10/11/2016 ; 000, 040, 080+, 650+, 990+) %d kttt (12/12/2016) %c ktag (30/11/2016 ; 008, 040, 990+) %c kttt (12/12/2016 ; 040, 080, 650, 650+, 990) %r 2015

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
Książnica Kopernikańska w Toruniu
Nr Inwentarza :
Gzw 304360
Sygnatura :
MAG 304360
Położenie :
MAG

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz