Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Rozwój zdolności dzieci w działalności instytucji szkolnych i pozaszkolnych Olsztyna : koncepcja ogólna i przykłady dobrych praktyk

Authors :
Górniewicz, Józef Henryk (1956- )
Bojarska-Sokołowska, Agnieszka
Strzelecki, Jarosław (1975- )
Full title :
Rozwój zdolności dzieci w działalności instytucji szkolnych i pozaszkolnych Olsztyna : koncepcja ogólna i przykłady dobrych praktyk / Józef Górniewicz, Agnieszka Bojarska-Sokołowska, Jarosław Strzelecki
Publisher :
Olsztyn : Centrum Badań Społecznych UWM : Katedra Teorii Wychowania UWM : Towarzystwo Naukowe im. Wojciecha Kętrzyńskiego
Publication Year :
2017
Physical description :
293 s. : il., fot. ; 24 cm
Content series :
Prace Naukowe Centrum Badań Społecznych UWM
Notes :
Bibliogr. na s. 279-293
Subject :
Zdolności
Dziecko zdolne - nauczanie - Polska - 21 w.
Nauczanie - metody - Polska - 21 w.
Nauczanie
Szkolnictwo podstawowe
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie) - szkolnictwo i oświata - 21 w.
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Subject - Time :
2001-
Genere / Form :
Książki
Co-authors :
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Centrum Badań Społecznych. wydawca, nakładca
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Katedra Teorii Wychowania. wydawca, nakładca
Towarzystwo Naukowe im. Wojciecha Kętrzyńskiego (Olsztyn). wydawca, nakładca
ISBN :
9788363911348
Books

LDR 02468cam#a2200493#i#4500
001 1282805413164
003 BYDG M
005 20191203200803.1
008 170529s2017####pl#ao##g#####|000#0#pol##
020 %a 9788363911348 %q CBS
040 %a BYDG M %c BYDG M %e PNN %d BYDG M %d BYDG 031 %d TOR M %d TOR M %d TOR M
080 # %a 376-056.45:374](438)"20"A/Z:082 %2 2006
080 # %a 376-056.45(438)
080 # %a 374(438)
100 1 %a Górniewicz, Józef Henryk %d (1956- ).
245 1 0 %a Rozwój zdolności dzieci w działalności instytucji szkolnych i pozaszkolnych Olsztyna : %b koncepcja ogólna i przykłady dobrych praktyk / %c Józef Górniewicz, Agnieszka Bojarska-Sokołowska, Jarosław Strzelecki.
260 # %a Olsztyn : %b Centrum Badań Społecznych UWM : %b Katedra Teorii Wychowania UWM : %b Towarzystwo Naukowe im. Wojciecha Kętrzyńskiego, %c 2017.
300 %a 293 s. : %b il., fot. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Prace Naukowe Centrum Badań Społecznych UWM
504 %a Bibliogr. na s. 279-293.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Zdolności
650 9 %a Dziecko zdolne %x nauczanie %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Nauczanie %x metody %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkolnictwo podstawowe
651 9 %a Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie) %x szkolnictwo i oświata %y 21 w.
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 %a Bojarska-Sokołowska, Agnieszka.
700 1 %a Strzelecki, Jarosław %d (1975- ).
710 2 # %a Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). %b Centrum Badań Społecznych. %4 pbl
710 2 # %a Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). %b Katedra Teorii Wychowania. %4 pbl
710 2 # %a Towarzystwo Naukowe im. Wojciecha Kętrzyńskiego (Olsztyn). %4 pbl
830 0 %a Prace Naukowe Centrum Badań Społecznych UWM
856 4 # %u https://integro.ksiaznica.torun.pl/integro/site/recorddetail/1282805413164 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-63911-34-8
990 %a #P
990 %a #Ped
999 %b barbarna (01/06/2017) %c monikaba (05/06/2017) %c monikaba (05/06/2017 ; 000, 008, 040, 100, 650+, 651+, 700, 710, 920, 990+) %d kttt (01/08/2017) %c MLP (28/06/2017 ; 040, 990+) %c ktmz2 (19/07/2017 ; 040, 300, 504) %c ktjk (25/07/2017 ; 035-, 040) %c kttt (01/08/2017 ; 040, 080, 080+, 650, 650-, 650+, 651-, 651+) %r 2017

 Information

Anonymous users cannot request or reserve items!


Loanable items

Library :
Książnica Kopernikańska w Toruniu
Inventory number :
Gzw 305995
Call number :
MAG 305995
Location :
MAG

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form