Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Crossing borders : an exploration of educational technology in the U.S. and Poland

Autorzy :
Siemieniecka-Gogolin, Dorota
Siemieniecki, Bronisław (1950- )
Rice, Kerry
Kelly, Philip Patrick
Tytuł pełny :
Crossing borders : an exploration of educational technology in the U.S. and Poland / Dorota Siemieniecka, Bronisław Siemieniecki, Kerry Rice, Phil Kelly
Wydawca :
Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok wydania :
2016
Opis fizyczny :
302 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm
Uwagi :
Bibliografia, netografia przy częściach
Temat :
Innowacje pedagogiczne
Nauczyciele
Przydatność zawodowa
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Zastosowania multimediów w edukacji
Polska
Stany Zjednoczone (USA)
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Temat - Czas :
2001-
Gatunek / Forma :
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Publikacje naukowe
Monografia
Grupa odbiorców :
Poziom nauczania Szkoły wyższe
Nauczyciele
Współtwórcy :
Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Wydawnictwo Naukowe. wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego
ISBN :
9788323137573
Książka

LDR 02171cam#a2200565#i#4500
001 1282905815261
003 TOR M
005 20180612101250.5
008 180222s2016####pl#ad########|000#0#eng##
015 %a PB 2018/6993
020 %a 9788323137573
035 %a b59119147
040 %a WA N %b pol %e rda %c WA N %d TOR M %d TOR M
045 2 %b d2001 %b d2016
046 %k 2016
080 # %a 37.091.64 %2 2006
245 0 0 %a Crossing borders : %b an exploration of educational technology in the U.S. and Poland / %c Dorota Siemieniecka, Bronisław Siemieniecki, Kerry Rice, Phil Kelly.
260 # %a Toruń : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, %c 2016.
300 %a 302 strony : %b ilustracje, wykresy ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia przy częściach.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Innowacje pedagogiczne
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650 9 %a Zastosowania multimediów w edukacji
651 9 %a Polska
651 9 %a Stany Zjednoczone (USA)
655 9 %a Monografia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
700 1 %a Siemieniecka-Gogolin, Dorota. %e Autor
700 1 %a Siemieniecki, Bronisław %d (1950- ). %e Autor
700 1 %a Rice, Kerry. %e Autor
700 1 %a Kelly, Philip Patrick. %e Autor
710 2 # %a Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ksiaznica.torun.pl/integro/site/recorddetail/1282905815261 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-231-3757-3
990 %a #P
999 %b kteo (18/04/2018) %c ktmz2 (23/05/2018 ; 000, 040, 700, 710, 990+) %c ktml0 (12/06/2018 ; 040, 080) %d ktml0 (12/06/2018) %r 2016

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
Książnica Kopernikańska w Toruniu
Nr Inwentarza :
Gzw 308612
Sygnatura :
MAG 308612
Położenie :
MAG
Biblioteka :
Książnica Kopernikańska w Toruniu
Nr Inwentarza :
Gzw 308613
Sygnatura :
MAG 308613
Położenie :
MAG

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz