Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sieci wpływu : psychologia perswazji online

Autorzy :
Nahai, Nathalie
Tytuł pełny :
Sieci wpływu : psychologia perswazji online / Nathalie Nahai ; przełożyła Małgorzata Guzowska
Wariant tytułu :
Psychologia perswazji online
Tytuł oryginału: Webs of influence : the psychology of online persuasion : the secret strategies that make us click, 2012
Wydanie :
Wydanie I
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania :
2018
Opis fizyczny :
XV, [1], 237 stron : ilustracje, wykres ; 24 cm
Uwagi :
Tytuł oryginału : Webs of influence : the psychology of online persuasion, 2012
Indeksy
Temat :
Perswazja
Marketing elektroniczny
Wpływ społeczny
Psychologia
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma :
Książki
Publikacje fachowe
Poradnik
Współtwórcy :
Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata. Tłumacz
Wydawnictwo Naukowe PWN. wydawca, nakładca (publisher) - osoba lub organizacja odpowiadająca za całość procesu wydawniczo-produkcyjnego
ISBN :
9788301198015
Książka

LDR 01897cam#a2200481#i#4500
001 1282905896317
003 BYDG M
005 20180718112746.0
008 180529s2018####pl#ad##f#####|001#0dpol#c
020 %a 9788301198015
040 %a BYDG M %b pol %e rda %c BYDG M %d BYDG M %d BYDG 031
041 1 # %a pol %h eng
046 %k 2012
080 # %a 159.98
080 # %a 339.138:004.738.5
100 1 %a Nahai, Nathalie. %e Autor
245 1 0 %a Sieci wpływu : %b psychologia perswazji online / %c Nathalie Nahai ; przełożyła Małgorzata Guzowska.
246 3 0 %a Psychologia perswazji online
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Webs of influence : %b the psychology of online persuasion : the secret strategies that make us click, %f 2012
250 %a Wydanie I.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2018.
300 %a XV, [1], 237 stron : %b ilustracje, wykres ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
388 1 %a 2001-
500 %a Tytuł oryginału : Webs of influence : the psychology of online persuasion, 2012.
504 %a Indeksy.
650 9 %a Perswazja
650 9 %a Marketing elektroniczny
650 9 %a Wpływ społeczny
655 9 %a Poradnik
658 %a Psychologia
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 %a Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata. %e Tłumacz
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ksiaznica.torun.pl/integro/site/recorddetail/1282905896317 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-01-19801-5
990 %a #P
990 %a #Ped
999 %b marlensp (04/06/2018) %c monikaba (06/06/2018 ; 000, 008, 035-, 040, 046, 100, 246, 250+, 500+, 700, 990+) %d monikaba (06/06/2018) %c MLP (18/07/2018 ; 040, 990+) %r 2018

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
PBW Bydgoszcz
Nr Inwentarza :
000 164764
Sygnatura :
M 164764
Położenie :
M
Biblioteka :
WiMBP Bydgoszcz
Nr Inwentarza :
2018 1653
Sygnatura :
MG 1653.2018
Położenie :
MG

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies